کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی اشکال لیبل چاپی چیست؟
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
مطالب پر بازدید
مطالب تصادفی
اشکال لیبل چاپی چیست؟

چاپ لیبل رول

مجموعه خانه طراحان سام برچسب با استعمال از دستگاه های مجهز و نیروهای کارآزموده و جمع آوری همه تجهیزات مایحتاج در یک محل ; جهت چاپ تا شش رنگ بر روی اشکال برچسب بصورت رول و شیت ( ورقی ) نیاز شمارا برای توصیه لیبل چاپی بی گرفتاری آماده مینماید . چاپخانه اطمینان برچسب با به کارگیری از دستگاه های توسعه یافته فلکسو شش رنگ و با امکاناتی از قبیل چاپ UV , بلک برند , UV موضعی , ساخت قالب های دارنده نیم تیغ وپرفراژ , دایکات و پوشال برداری به طور همزمان , طلا و جواهرات کوب و نقره کوب , لمینت ( سلفون ) وهمچنین اشکال سیلندرهای متنوع برای چاپ برچسب درسایزهای متفاوت آمادگی خودراجهت ارائه سرویس ها اعلام می دارد .

تنوع لیبل چاپی دربرگیرنده اشکال برگه گلاسه , ترمال ( حرارتی ) , صفحه متالایز و گونه های فیلم های پشت چسبدار نظیر : PP , PE , صدفی ( PVC ) , ترانسپارنت ( شیشه‌ای ) , اموال , متال و فیلم متالایز می باشد . فلکسوگرافی یک روش چاپی است که ازطریق یک لوح چاپ پررنگ ومنعطف ( کلیشه ) چاپ گرفته میشود . این کلیشه به سیلندر پرینتر فلکسوگرافی چسبانده می شود . روش فلکسو در واقع گونه مدرن چاپ لترپرس ( چاپ با به کارگیری از کلام و تصاویر پر رنگ فلزی ) هست . اما چاپ فلکسو تمامی کاره خیس از طریق لترپرس است به دلیل آن که با به کارگیری از آن می توان نسبتاً اشکال سطح های همچون پلاستیک ( نظیر متالایز ) , سلفون وکاغذ را چاپ کرد .

اشکال لیبل چاپی

این روش بطور وسیعی جهت چاپ سطح های به عمل رفته در بسته بندی مواد غذایی ( مثل لیبل مصرف شده در شیشه ترشیجات , مرباجات , آبغوره و سرکه , گلاب , عسل , مواد لبنی همچون ماست و دوغ و . . . ) بسته بندی لیبل های آرایشی بهداشتی ( دربرگیرنده گونه های اکسیدان ها , شوینده ها , تمیز کننده ها و . . . ) بسته بندی لیبلهای دارویی ( مطلوب برای شرکتهای ایجاد دارو جهت نصب لیبل روی شیشه های دارو ) وهمچنین صنعت های نفت و گاز و پتروشیمی , صنعت های برق و الکترونیک , صنعت های نساجی و بافندگی , صنعت های فلزی و پلاستیکی , و لیبل اسباب یدکی خودروبه فعالیت می‌رود . همینطور از آن می توان برای چاپ تراز وسیعی با هم رنگ یکنواخت و یک دست ( لیبل تنپلات یا این که تمپلات ) استفاده نمود . روش فلکسو از روشی های چاپی است که همواره توسعه و ترقی فراوان سریعی را بر خویش چشم اند . ولی نباید تصور کرد که‌این روش صرفا برای چاپ محصولاتی یگانه کاربرد داراست .

در واقع قابلیت و امکان این روش برای چاپ اشکال متمایز از سطح ها چاپی منجر شده تا گستره وسیعی از محصول ها با این روش قابل چاپ باشند . بسته بندی مواد غذایی همان طور که اشاره شد یک کدام از مهم ترین میادین کاربرد این روش چاپی است . شایان ذکراست که کلیشه پررنگ و منعطفی که درچاپ فلکسو از آن به کار گیری میشود نواحی چهره‌ای در آن فراتر از نواحی غیر چاپی است .

گذری بر چاپ فلکسی

فلکسوگرافی روش چاپی بدون واسطه است بدین معنا که به هنگام چاپ , کلیشه ی ( ازجنس لاستیکی و مواد فتوپلیمر ) آغشته به مرکب در تماس بی واسطه با مرحله چاپ شونده می شود و تصویر را بر روی آن منتقل می نماید . درین درحال حاضر نوردی موسوم به نورد «آنیلوکسی» مرکب را از منشا مرکب به کلیشه می‌رساند و کلیشه آن را بر تراز چاپ شونده انتقال میدهد . بر روی نورد آنیلوکسی حفره هایی وجود دارا‌هستند که مقادیر مشخصی از مرکب را با خویش بر روی کلیشه حمل کرده و منتقل می نمایند . درین دربین اصطلاح آنیلوکس نامی بود که تا نسبتاً ۶۰ سال پیش روش فلکسوگرافی به آن موسوم بود .

اصطلاح آنیلوکس در حقیقت اشاره به مرکبی داشت که تا قبل از این با مواد آنیلی تشکیل‌شده و در‌این روش به عمل گرفته می‌شد .

تعداد بازدید از این مطلب: 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0




می توانید دیدگاه خود را بنویسید



تعداد صفحات : 1